Jobs in Czech Republic and Europe

Type of contract:
Type of employment:
Published by:
Suitable for:
Hledáte pohodovou stabilní brigádu v kanceláří v centru Brna i přes školní rok? Hledáme posily do týmu na pozici asistent obchodního zástupce. - Nutno odpracovat minimálně 15 hodin týdně - flexibilní plánování směn. - Minimální věk 15 let Bližší informace na tel. 735 242 477 Těšíme se na…

Telefonní konzultantka

Created 3 months ago
Porto MMXVII s.r.o. Hlavní město Praha
Je práce s lidmi to, co Tě opravdu baví? Chceš být dobrá v tom, co děláš a pracovat na tom? Je za tebou vidět kus práce a nevzdáváš se?   Co dělá výborná telefonní konzultantka: Pracuje v silném tandemu s obchodníkem ·        domlouvá mu nové schůzky ·        efektivně plánuje jeho kalendář …

Obchodní zástupce na HPP nebo smlouvu o obchodním zastoupení (OSVČ)

Updated 3 months ago
DP parts s.r.o. Moravskoslezský kraj, Zlínský kraj, Olomoucký kraj, Jihomoravský kraj, Kraj Vysočina, Pardubický kraj, Královéhradecký kraj, Karlovarský kraj, Plzeňský kraj, Jihočeský kraj, Středočeský kraj, Hlavní město Praha
Náplň práce - pravidelně navštěvuji svěřené zákazníky - předvádím výrobky - informuji o novinkách v sortimentu - podávám informace o použití výrobků - plánuji a sjednávám schůzky na nastávající období - aktualizuji informace v online prodejním systému - aktivně vyhledávám nové zákazníky -…
  Formel D je poskytovatel služeb pro automobilový průmysl a působí na celém světě. Vyvíjíme obecně uplatnitelné koncepce, ale i individuální řešení na míru pro všechny části hodnotového řetězce automobilového průmyslu – od vývoje přes výrobu až po poprodejní servis. Společnost Formel D byla…
PREMIUM agency
TOP offer
Náplň práce, o čem tato práce je:  denní administrativa a činnost spojená s chodem oddělení (zpracování příchozí a odchozí pošty, příjem telefonátů, příprava občerstvení apod.) korespondence, správa, formátování, skenování a ukládání dokumentů správa excelovských databází zajišťování obchodních…
PREMIUM agency
TOP offer

Senior Asistent(ka) Provozního oddělení

Created 10 months ago
GOOD WORKER s.r.o. Hlavní město Praha
Náplň práce, o čem tato práce je:  Řešit a zodpovídat za vybrané administrativní agendy v informačním SW (databáze školení,personálních údajů atd.) Asistence fakturantce při zpracování faktur (podklady, tvorba faktur v informačním SW atd.) Poskytovat administrativní podporu manažerům a technikům…
PREMIUM agency
TOP offer

Administrativní pracovník s AJ a NJ

Created 10 months ago
GOOD WORKER s.r.o. Hlavní město Praha
NÁPLŇ PRÁCE poskytování podpory pro dodavatele, kontrola údajů o dodavatelích v systému písemná i telefonická komunikace se zahraničními klienty sledovat stanovené termíny dodavatelů a vyřizovat upomínky POŽADUJEME pokročilou znalost německého a anglického jazyka SŠ nebo VŠ vzdělání aktivní…
PREMIUM agency
TOP offer

Překladatel/překladatelka - Polštiny

Created 10 months ago
GOOD WORKER s.r.o. Hlavní město Praha 16000 CZK
NÁPLŇ PRÁCE překlad textu, úprava textů, popisu obsahu nabízených produktů a obsahu zasílaného newsletteru. analýzu klíčových slov, tvorba SEO SEO copywriting a tvorba kvalitního obsahu, zpracovávání odborných překladů administrativní práce POŽADUJEME výborná znalost polského jazyka slovem…
PREMIUM agency
TOP offer

Účetní/Ekonom

Created 10 months ago
GOOD WORKER s.r.o. Středočeský kraj
NÁPLŇ PRÁCE vedení účetního oddělení komplexní zajišťování účetních operací zpracování měsíčního daňového přiznání k DPH komunikace s FÚ komunikace daňovým poradcem příprava podkladů pro finanční audit zajišťování inventur a zúčtování jejich výsledků reporting pro vedení firmy POŽADUJEME …

Účetní

Created 11 months ago
Promorange s.r.o. Hlavní město Praha
Náplň práce   Požadujeme- - anglický nebo italský jazyk na pokročilé úrovni (B2) - alespoň 1 rok zkušenosti v menší nebo větší společnosti Administrativní a ekonomické znalosti: - fakturace - základy - podvojné účetnictví - základy - daňová evidence - základy - pokladna - základy - hospodářská…