Asistent/ka - pro sjednávání schůzek, nástup IHNED!

Ampuro s.r.o

Plat: Od 20000 CZK Lokalita: Hlavní město Praha, Ústecký kraj Profese: Obchod - prodej a nákup Typ smluvního vztahu: Pracovní smlouva Typ úvazku: Plný úvazek Praxe: 1 let Datum nástupu: Ihned Vhodné pro: Živnostníky
Zobrazit v jazyce:

Německá společnost nabízí volné místo na pozici asistentky/telefonistky/telefonisty/ telefonní operátorky/operátory/ výhradně pouze pro sjednávání schůzek. U této pracovní pozice nepůjde vůbec o žádný prodej, ani prezentaci výrobků či služeb, ale pouze o kontakt zákazníků pro sjednání schůzky s představitelem (obchodníkem) společnosti. Vlastníme bohatou databázi zákazníků.

 

Požadujeme: - dobré komunikační schopnosti (slovní obratnost, neostýchavost) - příjemný hlas, (mateřský jazyk čeština podmínkou) - schopnost samostatné práce + spolehlivost, tah na branku - uživatelskou znalost práce na PC (MS Office, internet) - nástup - dle dohody s vybraným kandidátem, možno ihned

- zkušenosti s prací v call centru výhodou , ale ne podmínkou

Nabízíme: - zajímavou, dlouhodobou práci v Praze - velmi dobrý a přátelský pracovní tým kolegů a nadřízených - práce na HPP nebo dle dohody, nástup možný ihned - pravidelné měsíční výplaty - 18-20 000 Kč (průměrný plat po zapracování (FIX + bonusy))  - občerstvení na pracovišti

- notebok a mobilní telefon

Váš strukturovaný životopis v češtině, prosím, zasílejte kliknutím na odpovědní tlačítko u inzerátu. Nezapomeňte uvést název pozice, o kterou se ucházíte. Prosíme rovněž o uvedení telefonického spojení na Vás (mobil).

O společnosti:

Kontaktní osoba:

Radka Hejčlová