Servisní technik mobilních telefonů - senior

DobreMobily s.r.o

Plat: Od 30000 CZK Lokalita: Hlavní město Praha Profese: Služby Typ smluvního vztahu: Pracovní smlouva, Dohoda o provedení práce, Dohoda o pracovní činnosti, Práce na živnostenský list, Dobrovolnictví Typ úvazku: Plný úvazek Praxe: 2 let Datum nástupu: Po dohodě
Zobrazit v jazyce:

Jsme mladá firma, která velmi silně expanduje. Hledáme do svého kolektivu osobnosti, které se nebojí být úspěšnými a podílet se spolu s námi na společném růstu.

Zoznam prác všeobecne

  • Vedení kolektivu servisních techniků

  • Hardwarové opravy (výměna LCD, konektorů, tlačítek)

  • Softwarové opravy a úpravy (aktualizování, zálohování, nastavení)

  • Příjmání a odevzdávání zařízení na servis (sepisování servisního protokolu)

  • Platby (práce s pokladnou, terminálem a hotovostí)

  • Diagnostika mobilních telefonů

  • Opravy formou výměny komponentů nebo pájením

  • Složitější elektronické opravy a kalibrace

  • Výstupní test zařízení

  • Objednávání náhradních dílů

Nabízíme

  • Práce v rychle se rozvíjející dynamické společnosti.

  • Možnost kariérního růstu.

  • Práce v mladém a aktivním kolektivu.

  • Motivující finanční ohodnocení.

Náplň práce

  • a) Činnosti dle smlouvy, reportování nadřízeným zaměstnancům, plnění úloh určených nadřízeným vedoucím zaměstnancem, resp. statutárním orgánem dle organizačního a kompetenčního předpisu/pořádku zaměstnavatele

  • b) Nákup zboží pro zaměstnavatele za stanovených podmínek - Efektivní a rentabilní nákup u určených dodavatelů

  • c) Vedení evidence administrativní agendy

  • d) Poskytování informací, rad a usměrnění prodejcům zaměstnavatele a zákazníkům

  • e) Cenotvorba za účelem zvýšení hrubého zisku zaměstnavatele

  • f) Naskladňování náhradních dílů

  • g) Alokování zboží v systému MK SOFT v rámci skladů sítě společnosti.

  • h) Vyřizování a realizace reklamací

  • i) Tvorba produktových karet v systému MK SOFT.

  • j) Označování ND dle dodavatele

  • k) Expedice balíků pomocí systému určeného přepravní společností

  • l) Komunikace se zákazníky

  • m) Diagnostika telefonů

  • n) Hardwarové opravy

  • o) Softwarové opravy

  • p) Mikro - pájení pod mikroskopem a kalibrace

  • q) Výstupní testy opravených zařízení

  • r) Platby (práce s pokladnou, terminálem a hotovostí)

  • s) Jiné úkony, které se běžně a racionálně očekávají od zaměstnance v dané pozici

  • t) Plnění jiných úloh požadovaných zaměstnavatelem v souvislosti se zabezpečením provozu servisního centra

  • u) Jakékoliv jiné práce, které je možné očekávat od Servisního Technika - Seniora s přihlédnutím na chod oddělení.

  • v) Udržování pořádku na pracovišti

  • w) Návrhy nadřízeným zaměstnancům dle kompetenčního pořádku týkající se Hardwarového a Softwarového vybavení servisního centra za účelem zvýšení finanční a časové efektivity vykonávaných úkonů

  • x) Návrhy nadřízeným zaměstnancům dle kompetenčního pořádku na zefektivnění všech pracovních postupů servisního oddělení

O společnosti:

Kontaktní osoba:

Andrej Hromada