Brand manager

Popis pozice

Náplní práce brand managera je vytvoření marketingové a obchodní strategie značky – branding. Koordinuje a kontroluje užití dané marketingové strategie v praxi. Vytváří strategie na nové styly komunikace s klienty. Sleduje současnou situaci na trhu a plánuje prodeje. Někdy se může také zúčastnit kongresů či seminářů. 

Vzdělání

K vykonávání dané profese je vyžadován magisterský studijní program.

Vhodné vlastnosti

Kreativita

Je důležité zapůsobit na své zákazníky a brand manager by měl přijít s něčím zajímavým a originálním.

Uspokojování zákaznických potřeb

Značka může být úspěšná pouze v případě, že zákazníky zajímá zboží či služby, které nabízí, proto je klíčové uspokojit jejich potřeby.

Komunikační schopnosti

Člověk v zabývající se tzv. brandingem koordinuje a kontroluje užití jeho strategie v praxi a měl by mít dobré komunikační schopnosti.

Organizační schopnosti/pečlivost/aktivní přístup

Tyto schopnosti a vlastnosti jsou důležité pro efektivní vykonávání povolání brand manager.

Plat

Průměrný měsíční plat člověka v dané profesi v České republice činí přibližně 41 000 Kč.

Další profese
A B C D E F G H Ch I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z