Vybudujte si kariéru společně s EUROPA WORKINTENSE

Personální a outsourcingová agentura Europa Workintense je jedna z největších personálních a outsourcingových agentur v centrální a východní Evropě. Mezinárodní společnost byla založena v roce 1995, má pobočky téměř ve všech státech tohoto regionu a velice úspěšně se rozvíjí. Team Supervisor a HR Consultant ve společnosti Europa Workintense Lidiya Ignatyuk odpovídá na otázky reportéra Evropského pracovního portálu Aulinks.cz.

Nejlepší zaměstnanec? Nedovolte mu odejít!

Jak je známo, mimo příjemný oddych dochází během dovolené zaměstnanců k přehodnocení jejich situace. Ne zřídka se stává, že na dovolené se člověk rozhodne o změně zaměstnání a podání výpovědi. Neexistuje zaměstnavatel, který by čas od času nenašel ve své poštovní schránce nebo na svém pracovním stole obálku s výpovědí. Po definitivním rozhodnutí se smělí zaměstnanci dostaví osobně se slovy: „Musíme si promluvit!“. Následující odstavce vám poradí, jak pracovat se zaměstnanci, abyste je neztratili a co dělat, aby vaši pracovníci nevyhořeli.

Naučte se skvěle prezentovat

Dostali jste v práci za úkol připravit svoji první prezentaci pro klienta či pro nově nastupující zaměstnance? Nebo s prezentacemi už máte zkušenosti, ale víte, že na sobě potřebujete ještě pracovat? Nastudujte si naše tipy, pořádně se připravte, a věříme, že svou příští prezentaci zvládnete, aniž byste půlku sálu unudili k smrti, zatímco druhá by ji přežila jen díky Facebooku nebo četbě zpravodajských serverů.

Vedení firemních mítinků

Mnoho zaměstnanců považuje návštěvy mítinků za ztrátu času. A není se jim co divit – mnohé mítinky opravdu jejich účastníkům k ničemu nejsou. Aby bylo jednání skutečně produktivní a neplýtvali jsme časem zaměstnanců, je nutné ho dobře naplánovat. Zde vám přinášíme několik tipů na to, jak zorganizovat mítinky, které budou všeobecně oblíbené.

Umění naslouchat

Je mnohem více lidí, kteří se snaží pracovat na tom, aby byli skvělí řečníci, než těch, kteří se chtějí stát lepšími posluchači. Přitom právě umění naslouchat vám může v práci hodně pomoci, obzvlášť pokud zastáváte vedoucí pozici a pracujete s lidmi. Stát se dobrým posluchačem vyžaduje trpělivost, empatii a zájem o druhé. Dobrá zpráva je, že to můžete naučit.